Zavorna obloga / -celjust za vaše motorno kolo
Naročite poceni motorno kolo Zavorna obloga / -celjust

Zavorna obloga / -celjust za Top znamke motornih koles
Zavorna obloga / -celjust za motorno kolo: Najbolje prodajano v našem katalogu
Ti izdelki so največkrat kupljeni v Zavorna obloga / -celjust katalogu. Široka paleta najboljših blagovnih znamk vam bo pomagala izbrati Zavorna obloga / -celjust po ugodni ceni in bo zagotovila popolno združljivost z vašim motornom-kolom.

Zavorne ploščice motornih koles so del sistema, ki je odgovoren za ustavljanje vozila. To so ploščice s torno oblogo. Ko se pritisnejo ob kolut, pride to trenja, ki je potrebno za upočasnitev vrtenja kolesa.
Vrste zavornih ploščic motornega kolesa
Glede na položaj namestitve:
- Sprednje. Njihova življenjska doba je 15.000-20.000 prevoženih km.
- Zadnje. Če niso izpostavljene prekomernim obremenitvam, lahko pravilno delujejo več kot 20.000 prevoženih km.
Glede na glavni material:
- Kovinski. Dobro prenesejo visoke temperature in pomagajo pri čiščenju kolutov. So razmeroma poceni in za njih je značilno odlično prevajanje toplote. Torne obloge lahko vsebujejo grafit, smolo, keramiko in druge komponente.
- Karbonski. So posebej razviti za motošporte. Za njih je značilna visoka učinkovitost. Za pravilno delovanje se morajo ogreti. Lahko se jih uporablja skupaj s karbonskimi koluti.
Številni proizvajalci ločujejo komponente v več skupin glede na maksimalno (dovoljeno) temperaturo:
- Do 400 °C. Ponavadi so v črni barvi. Odlične so za dnevne, ne preveč hitre vožnje v urbanih okoljih.
- Pod 650 °C. Ti elementi so najpogosteje zeleni. Oblikovani so za tiste, ki imajo raje dinamični stil vožnje.
- Ne več kot 750 °C. Namenjene so športnim ali terenskim motornim kolesom. V prvem primeru so rdeče ali zlate, v zadnjem pa rumene, svetlo modre ali mornarsko modre.
- Do 1000 °C. Profesionalne zavorne ploščice motornih koles za dirkače. Praviloma so oranžne.
Nekateri proizvajalci določajo koeficient trenja. Višji kot je, bolj učinkovito je zaviranje. Ta parameter je lahko sledeč:
- C (0.15);
- D (0.15–0.25);
- E (0.35–0.45);
- G (0.45–0.55);
- H (over 0.55).
Okvare in njihovi vzroki
- Kritično zmanjšana debelina. Prvi znak tega je cvileč zvok, ki prihaja od njih. Podaljšana uporaba prek ocenjene življenjske dobe je najbolj verjeten vzrok.
- Neenakomerna obraba. Zgodi se kot posledica okvarjenih valjev. Okvara se pokaže v zmanjšani učinkovitosti zaviranja.
Nasveti, kako vzdrževati in zamenjati zavorne ploščice motornih koles
- Zamenjajte dele, če se njihova debelina zmanjša pod 2 mm. Navodila motornega kolesa morda vsebujejo bolj natančne številke. Poleg tega je že najmanjši zvok, ki prihaja iz sestava in ni značilen zanj, lahko signal, da je potrebno popravilo.
- Če je vozilo opremljeno z dvema sprednjima kolutnima mehanizmoma, je potrebno zamenjati oba kompleta zavornih ploščic.
- Pri nakupu delov ne pozabite, da se ploščice sprednjih in zadnjih mehanizmov razlikujejo med sabo. Upoštevajte dejstvo, da niso zamenljive.
- Po namestitvi novih delov, se morajo umestiti. To naredite tako, da nekajkrat zapored pritisnete na zavorno ročico: tako se bo sistem hitreje vrnil v stanje, v katerem se ga lahko servisira.
AUTODOC: le visoko kakovostni rezervni deli
V naši spletni trgovini lahko kupite zavorne ploščice motornih koles visoke kakovosti. Vsi produkti, ki so na voljo v AUTODOC katalogu, so na voljo po ugodnih cenah, še posebej, ko trajajo promocije. Oddajte spletno naročilo v le nekaj minutah in kupite najboljše stvari za vaše motorno kolo.