Pogon koles Moto deli

Pogon koles za Top znamke motornih koles
Končni pogon motornega kolesa prenaša navor iz motorja na zadnje kolo. Omogoča premik motornega kolesa.
Vrste končnih pogonov motornih koles
- Verižni. Vključuje sledeče elemente:
- Zobniki. Pogonski zobniki sprejemajo navor iz izstopne gredi menjalnika, poganjani zobniki pa jih prenašajo na kolo. Ti rezervni deli nimajo določene življenjske dobe.
- Veriga. Prenaša navor iz pogonskih zobnikov na poganjane zobnike, Poseben pokrov jo ščiti pred vlago in prahom. Odvisno od vrste zasnove lahko veriga zdrži 10.000 in celo več kot 30.000 prevoženih km.
- Jermen. Glavna komponenta je jermen z zobmi na notranji strani. Nameščen je na jermenici, med katerima prenaša navor, in lahko zdrži do 100.000 km. Natančnejši čas določa proizvajalec motornega kolesa.
- Pogonska gred. Je kompleksen mehanizem, ki vključuje U-spoj in gred, ki povezuje zobnike. Eden od njih je v menjalniku, drug pa je pritrjen na pesto zadnjega kolesa. Gredi v sodobnih modelih so praviloma zaščitene s pokrovom. Življenjska doba tega sistema ni določena, vendar je najbolj vzdržljiv.
Okvare: njihovi vzroki in simptomi
- Obraba zob jermena ali povezav verige. Je posledica normalne obrabe. Povzroči vibracije v primeru nenadnega zaviranja in nenavadne zvoke med vožnjo z motornim kolesom.
- Zlomljena veriga ali pretrgan jermen. Je posledica kritične obrabe in daljše uporabe komponente, kot je to priporočljivo. Prezgodnja obraba in pretrganje teh delov se lahko zgodi ob visokih obremenitvah ali umazanju. Ko pride do razpoke verige ali jermena, boste slišali glasen pok. Če se vozilo premika z visoko hitrostjo lahko pride do padca.
- Poslabšanje in premiki elementov končnega pogona motornega kolesa s pogonsko gredjo. Do tega pride zlasti pri hujših udarcih zaradi prometne nesreče. Lahko se slišijo pokajoči zvoki, ki prihajajo iz sestava in pokanje pokrova. Opazimo lahko tudi kovinske opilke v olju med njegovo zamenjavo.
- Odkruški ali druge okvare zobnikov. Zaradi njih motorno kolo proizvaja nenavadne zvoke med vožnjo in trza pri pospeševanju. Takšne okvare so posledica nemarne vožnje po terenskih površinah ali padca.
Nasveti, kako vzdrževati in zamenjati končni pogon motornih koles
- Sestav je potrebno servisirati v skladu z navodili za popravilo motornega kolesa. Ta na primer določa, kako pogosto je potrebno mazati premične dele sistema. Ne pozabite, če ste vozili motorno kolo v močnem dežju ali v zelo prašnih razmerah, bo enota potrebovala nenačrtovano vzdrževanje.
- Čiščenje je potrebno opraviti z upoštevanjem vrste komponent. Nekatere verige na primer je potrebno obdelati s posebnimi kemikalijami.
- Občasno je potrebno preveriti in nastaviti napetost verižnega pogona.
- Pri menjavi zobnikov se je potrebno prepričati, da so poravnani.
- Priporočljivo je menjati vse komponente v sestavu naenkrat. Tako boste zmanjšali tveganje za potrebo po popravilo v bližnji prihodnosti.
AUTODOC: le visoko kakovostni deli za motorna kolesa
Želite kupiti visoko kakovostne rezervne dele hitro in brez težav? Brskajte po paleti izdelkov v katalogu naše spletne trgovine in z nekaj kliki boste oddali naročilo, ne da bi zapustili dom. Tukaj boste lahko kupili komponente za končni pogon motornih koles in druge izdelke. Med promocijami je veliko rezervnih delov na voljo po neverjetno nizkih cenah.
Izbor novih delov za motorno kolo
Priporočamo naše najbolje prodajane izdelke v kategoriji Pogon koles. Sledeče nadomestne dele za motorno-kolo so naše stranke najpogosteje naročale.