Elektrika Moto deli

Elektrika za Top znamke motornih koles
Električni sistem motornih koles je komplet naprav, ki ali proizvajajo elektriko ali se z njo napajajo. Potrebne so tudi dodatne komponente za zagotovitev brezhibnega delovanja opreme in prenosa električne energije: žice, gumbi, releji in druge.
Glavne komponente električnega sistema motornih koles
- Zaganjalnik. Zavrti ročično gred za vžig motorja. Ima električni motor, ki deluje s prenosom moči na navitje rotorja.
- Akumulator. Večina motornih koles je opremljenih z zagonskim akumulatorjem. Razlikujejo se po zmogljivosti, napetosti in velikosti. Najbolj pogosti so izdelki s svinčevo kislino in gelom.
- Alternator. Med delovanjem motorja napaja vse naprave in polni akumulator.
- Razsvetljava. Vključuje naslednje komponente električnega sistema motornih koles:
- Glavni žaromet. Uporablja se za razsvetljavo cest ponoči.
- Smerna utripalka. Z njimi lahko obvestite druge uporabnike cest o svojem namenu izvedbe manevra.
- Pozicijske in parkirne luči. Z njimi je vozilo na cesti bolj vidno.
- Zavorne luči. Druge udeležence na cesti opozorijo, da bo motorno kolo ustavilo.
- Žaromet za meglo. Žaromet za meglo se uporablja v pogojih slabe vidljivosti.
- Luč za registrsko tablico. Omogoča ogled registrske tablice motornega kolesa tudi v temi.
- Fanfara. Omogoča pritegnitev pozornosti k vozilu in preprečitev nesreče.
- Senzorji. Merijo različne parametre motornega kolesa in podatke prenašajo do nadzorne enote motorja. Ta uporablja podatke za nadzor delovanja glavnih enot. Poleg tega se podatki nekaterih senzorjev prikazujejo na armaturni plošči, da voznika obveščajo o možnih okvarah ali potrebi po servisu motornega kolesa.
Okvare: njihovi vzroki in simptomi
- Toplotna poškodba komponent električnega sistema motornih koles. Je posledica kratkega stika v omrežju. Zaradi tega nekatere ali vse naprave prenehajo delovati. Na primer, luči se ne prižgejo.
- Mehanska poškodba kontaktov. Najbolj pogosto do tega pride ob padcu motornega kolesa. Električna naprava, ki jo poganjajo poškodovane žice, ne deluje. Če so poškodovani terminali akumulatorja, se lahko pojavijo iskre.
- Oksidacija kontaktov. Posledično se električne naprave ne vklopijo ali ne delujejo pravilno. Oksidacija je posledica vdora vlage iz ceste v notranjost sestava.
Nasveti, kako vzdrževati in zamenjati komponente električnega sistema motornih koles
- Večina električnih komponent nima določene življenjske dobe in jih je potrebno zamenjati, ko prenehajo delovati.
- Če motornega kolesa dlje časa ne uporabljamo, je potrebno izmeriti napetost njegovega akumulatorja in ga po potrebi napolniti. Če je napetost nižja od tiste, ki je določena s strani proizvajalca motornega kolesa, je potrebno zamenjati akumulator.
- Priporočljivo se je občasno prepričati, da so terminali akumulatorja zavarovani in jih po potrebi priviti.
- Posebne kemikalije se uporabijo za čiščenje kontaktov. Vsa dejanja morajo biti v skladu z navodili proizvajalca motornega kolesa.
- Če zaganjalnik ali alternator nehata delovati, ga ne zamenjajte takoj. Včasih se okvaro lahko popravi s kompletom za popravilo. Komplet za zaganjalnik lahko vključuje karbonske ščetke in nosilce za njih, radialno tesnilko, ležaj komutatorja, rotor, elektro-magnetno stikalo zaganjalnika. Možno je zamenjati tudi dele alternatorja, kot so regulator, ventilator, usmernik, ščetke, ležaje, rotor, terminale, nosilce.
AUTODOC: le visoko kakovostni deli za motorna kolesa
Želite kupiti komponente električnega sistema motornih koles in prejeti svoje izdelke v kratkem času? Oddajte naročilo na AUTODOC. Vsi nakupi iz naše spletne trgovine so dostavljeni, kakor hitro je to mogoče.
Izbor novih delov za motorno kolo
Priporočamo naše najbolje prodajane izdelke v kategoriji Elektrika. Sledeče nadomestne dele za motorno-kolo so naše stranke najpogosteje naročale.





